Leos sida

Välkommen till min värld!

Drömhuset

Kategori: Allmänt

Det blev inget hus för oss den här gången. Mamma och pappa kämpade tappert i budgivningen men tyckte att det till slut blev för dyrt. Huset skulle kräva en hel del arbete (i princip totalrenovering invändigt) och då skulle de ju inte ha så mycket tid för att vara med mig så det var nog tur att de inte fick köpa det. Det kommer nog fler... Och så länge jag får bo med mamma och pappa är jag nöjd. Då kvittar det faktiskt var vi bor!


Mammas och pappas dröm?
Dr�mhus

Kommentarer

  • Margareta Ferm säger:

    Hej Leo.

    Du är väldigt klok som tycker att det bästa är att bo med Mamma och Pappa.Ni kommer nog att hitta Ert drömhus så småningom.Priserna går nog ner på bostadsmarknanden.Det var så roligt att träffas på

    Lördagen.Hoppas vi får se Dig snart igen .Kram från Farmor.

    2008-08-21 | 19:17:56
  • Hanna säger:

    Jag tycker aboslut att det var en bra idé av din mamma och pappa att titta på hus i Skellefteå! Varför inte bygga nytt? Jag har försökt att leda in din mamma och pappa på det men jag har inte fått så mycket gehör...

    Kram Hanna

    2008-08-22 | 10:59:22

Kommentera inlägget här: