Leos sida

Välkommen till min värld!

Första, andra, tredje!

Kategori: Utflykter

Idag åkte jag och mamma till Stöcksjö på auktion. Där mötte vi mormor och morfar som hade gett oss tipset att åka dit. Det fanns inte så mycket grejer till mig men mamma ropade in en jättetjusig spegel. Bild kommer nog senare. Hon och pappa har ju börjat kika på hus så hon lär väl börja hamstra grejer nu! Vi ska förresten på visning i Skellefteå på onsdag. Vi får väl se vad som händer efter det. Kanske lämnar vi "storstan" och flyttar lite norrut. Då kommer jag ju närmare mormor, morfar, moster och morbror och alla kusiner! Men då hamnar jag i och för sig längre ifrån farmor och farfar... Hmm... Men det löser sig nog!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Och du kommer närmare mig! Då blir jag glad!!! Jag hålle tummarna för Skellefteå! Eller ännu hellre Piteå, men det är nog inte aktuellt...

    2008-08-11 | 16:49:17

Kommentera inlägget här: