Leos sida

Välkommen till min värld!

Kalas för pappa!

Kategori: Besök

Pappa har ju fyllt år, vet inte riktigt hur många men det var nog en del... För att fira det så bjöd mamma och pappa in lite kompisar på fika och kan ni tänka er, jag blev också uppvaktad! Jag fick nya kläder av Jonas och Maria. Det är förresten de kläderna som jag har på kortet längst ner. På den bilden skrattar jag även åt mamma som leker "Titt-ut" med mig. Det är så himla skoj! Blir aldrig less den leken! I morgon ska vi hälsa på Sara och Ingrid. Det ska bli trevligt att se hur dom har det och så får mamma och Sara utbyta lite idéer eftersom Ingrid snart ska döpas!




Titt-ut mamma!

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Nu var det ett tag sen jag var in och tittade här. Tänka sig att Leo fortfarande verkar vara samma charmtroll!!!

    Kramar från Hanna

    2008-08-22 | 10:55:39

Kommentera inlägget här: