Leos sida

Välkommen till min värld!

Blivande polare

Kategori: Allmänt

Har ju inte berättat att jag kommer att få två nya kompisar nästa år. Pappas kusin Hanna har en bebis i magen och det har även mammas kompis Sara! Det ska bli jätteskojigt för då är ju jag en stor kille när de bebisarna kommer till världen så då kan jag typ lära dem allt om livet och andra stora frågor som jag har lärt mig under mitt första år! Bra va?! Jag kan exempelvis lära dem att om man lutar huvet på sned så tycker alla att man är jättesöt och så får inte mamma med en på kort!

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Du kommer nog ganska precis vara 1 år när våran lilla är planerad......spännande. Jag och magen sitter och kollar på "på spåret" ikväll hemma i lägenheten medans maken lägger golv i huset ler. Ses imorgon, Oj så spännande det ska bli!



    Kramar från Skellefteå

    2008-12-12 | 20:22:59

Kommentera inlägget här: