Leos sida

Välkommen till min värld!

Grundlig undersökning

Kategori: Allmänt

Mamma och pappa släpade med mig på lite ärenden idag. Det skulle inhandlas julklappar men jag fick inte veta till vem... Det blev även lite andra inköp. Mamma köpte ny vinterjacka och nya täckbyxor så att hon kan vara ute och busa med mig utan att frysa! Bra va?! Pappa gav nästan upp i jakten på en ny mössa. Han höll hela tiden på att klaga på sina öron som han tyckte "stod ut" för mycket. Han är helknasig! Han är ju världens finaste pappa ju! När vi kom hem fick jag äntligen undersöka det där trädet som mamma och pappa har släpat in. Det som var mest spännande var ljusen och jag ville smaka på dem men då sa mamma och pappa nej. De säger alltid nej nu för tiden. Förstår inte varför...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: