Leos sida

Välkommen till min värld!

Hjälmfrisyr

Kategori: Allmänt

Mamma kallar mig Lord Helmet på grund av min frilla. Det ska tydligen vara roligt men jag fattar då inte det skojiga i det. Pappa har varit sjuk i några dagar nu så mamma har haft fullt upp med mig. Tror att hon blev lite lite less på mig idag när jag inte ville sova så hon for på stan. Pappa var lite piggare så han var hemma med mig och det var mysigt trots att han var ganska trött.

I morgon kommer mormor och morfar och hälsar på. Det kommer att bli jätteroligt! Det var ju så längesen vi sågs nu. De ska gå och lyssna på en kille som heter Peter Jöback på lördag. Mormor fick det som födelsedagspresent av mamma och hennes syskon. Har dock en känsla av att mormor längtar mer efter att träffa mig än att höra på den där Peter...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: