Leos sida

Välkommen till min värld!

Julafton nr 2

Kategori: Fest

Idag har vi haft ännu en julafton och jag har även hunnit fylla nio månader! Tänk, nio månader i magen och nio månader ute i stora världen! Så egentligen är jag alltså 1 ½ år redan! I alla fall så samlades hela Marklunds familjen hos mormor och morfar och ni ska veta att det blir livat när Marklundarna sätter igång och särskilt min morbror Jens. Han är nog aldrig tyst tror jag...

Jag och Rasmus busade lite med varandra men han var ganska upptagen med att säga "hohoho" till alla prydnadstomtar han såg. Jag fick även träffa två riktiga tomtar och de gav mig en massa paket. Det var väldigt trevligt! Den minsta tomten fick jag även en kram av! I vanlig ordning (eller vad vet jag, det är min första julafton) skulle det tas en familjebild. Mamma riggade kameran och det tog några försök innan alla såg någorlunda vettiga ut! Nu är jag helt slut och kommer säkert att sova gott hela natten! Snart blir det julafton nr 3 tillsammans med min faster, farbror och kusiner som kommer upp från Stockholm på måndag. Puh! Hoppas att ni också har haft en trevlig jul!



Fr v övre raden: Pappa, kusin Jesper, morfar, morbror Jens, kusin Jonas
Fr v nedre raden: Kusin Moa, moster Martina, mormor, moster Laila med kusin Rasmus i knät, mamma och kusin Hanna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: