Leos sida

Välkommen till min värld!

Bröllop = släktträff

Kategori: Fest

Oj oj oj! Igår var vi på ett stort kalas som kallas bröllop. Pappas kusin Hanna gifte sig med Henrik och de hade bjudit in alla sina släktingar. Hanna har 11 kusiner varav pappa är en av dem. De var alla bjudna och ni ska tro att det var roligt att träffa dem. Jag sov inte mycket under kvällen, dels för att det fanns så många roliga människor som ville prata med mig men också för att jag tyckte att det var så skoj att få vara med på ett så fint kalas. Då kan man ju inte sova!
 
Så här tjsuiga var vi alla tre men jag måste säga att jag faktiskt är snyggast! Kolla vad jag har på mig! Värsta kostymen med fluga och allt. Inte ens pappa var lika snygg!


   
 Här träffar jag min ena tremening, Filip, och hans mamma Maria. Han är född den 9 mars så vi är nästan lika gamla!

 Det här är min andra tremening, Bianca. Hon kunde nästan gå. Jag blev väldigt imponerad!
 Här får min faster en stor kram! Det var mysigt! Jag har ju aldrig träffat henne så hon ville så gärna hålla i mig. Det fick hon så gärna!
 Och det här är huvudpersonerna för dagen, Henrik och Hanna! Jag önskar dem all lycka och att det kanske kommer ännu en tremening snart :)

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Tänkte bara passa på att tacka för helgen! Nu har jag dessutom fått chansen till lite egen tid med charmtrollet Leo, men han var mer intresserad av sin mamma!

    Har nu öppnat alla presenter och kuvert. Tack för ert fina bidrag till resan!

    2008-07-06 | 21:29:37
  • Sara säger:

    Hörru du Leo, det där är ju nästan oförskämt! Att vara så där snygg och nästan konkurrera ut brudparet..... =)



    Kan passa på att tacka för senast oxå. Jättekul att få hälsa på dig!

    Kram kram

    2008-07-07 | 10:26:37

Kommentera inlägget här: