Leos sida

Välkommen till min värld!

:)

Kategori: Utflykter

Då var vi alltså i Järnäsklubb igen men nu med en internetanslutning! Så nu kan jag uppdatera er med senaste nytt härifrån. I vanlig ordning var lille ekorrungen på besök. Jag hoppas att storebror Zorro låter honom vara ifred. Mamma fick förresten äran att plocka bort en fästing från honom för någon dag sen. Tror inte hon tyckte att det var så mysigt. Idag skiner solen och det är riktigt varmt, för en gång skull. Så jag kommer förmodligen att vara ute och njuta hela dagen! Kanske doppa fötterna i havet. Vi får se vad som händer helt enkelt. Mamma verkar lite sliten idag. Hon tycker kanske inte att det är roligt när jag leker mask i sömnen kl 04.00.

Här är en bild som visar att jag redan lärt mig metersystemet. Jag måste vara ett intelligent barn :)

Kommentarer

  • Moster säger:

    Har mormor redan börjat ge dig matte lektioner??!?!

    2008-07-25 | 12:07:11

Kommentera inlägget här: