Leos sida

Välkommen till min värld!

Funderingar

Kategori: Allmänt

Eftersom jag ibland har lite tid över mellan mat och sovande så brukar jag ligga och filosofera lite grann. Detta har jag bland annat tänkt på:

  • Vad ska jag ha de där grejerna längst ner på benen till? De har lika många utväxter som mina händer men jag kan inte greppa nåt med dem och jag kan inte tugga på dem. Verkar ganska onödiga tycker jag.
  • Undrar om han som sitter inne i min speldosa blir less på att spela samma låt om och om igen?
  • Hur kommer personerna som pratar/sjunger in i det som mamma och pappa kallar radio?
  • Varför får man inte vara naken jämt, det är ju så skönt?
  • Vem beställer vädret? Det är ju helt värdelöst med regn.
  • De som hänger i mitt gym, har de ingen annanstans att ta vägen? De är alltid där, oavsett tidpunkt.

Ja vi får väl se om jag kommer fram till något nångång. Idag är det äntligen fint väder så vi får se vad jag och mamma hittar på. Pappa har åkt till Norge med några kompisar för att fiska så vi åker kanske till stugan. Där har de nyss skaffat sig internet så jag kanske kan skriva nåt därifrån också! Ha det gott så länge!


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: