Leos sida

Välkommen till min värld!

Hemma i schtaaan

Kategori: Utflykter

Nu har vi tillbringat några dagar i Granbergsträsk utanför Jörn där pappas familj och släkt har stugor. Vi fick tyvärr inte plats i någon av stugorna (bröllopet lockade hit alla släktingar!) så vi fick sova hos min farmors mor Tyra som bor i Jörn. Jag tyckte det var hemskt trevligt att få vara hos henne för hon är så mysig! Vi hade trevliga pratstunder hon och jag! Vi har i alla fall haft det lugnt och skönt och nu ska vi börja förbereda mitt dop. Jag börjar bli lite nervös. Har hört att man blir blöt och måste ha klänning... men det går säkert bra. Jag passar ju i det mesta har jag hört.

 Här pratar jag med Tyra!        


                 Mina kusiner Sofia och Jakob badar i sjön.

 
Ännu en tremening, Nellie, var också där!       


Hanna (som gifte sig nyss) efterlyste ett kort på mig när jag är lessen.
Här är ett. Kolla in "surläppen". Den har jag tydligen ärvt av mamma.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag som inte trodde att du kunde vara ledsen. Varje gång vi träffas är du så himla nöjd med allting. Du är helt enkelt väldigt nöjd med livet....skrattar



    Kramar från Hanna

    2008-07-13 | 18:15:44

Kommentera inlägget här: