Leos sida

Välkommen till min värld!

Kusinträff

Kategori: Utflykter

Igår var jag, mamma, morfar och mormor på kusinträff, men det var varken mammas eller mina kusiner utan mormors kusiner som vi skulle träffa i Norrfors. Och i vanlig ordning charmade jag alla tanter på stället! Mormors kusin Catherine hade med sig ett par snygga byxor till mig! Tack Catherine! Hon jobbar på SVT som sminkös och när mamma var yngre så var hon där på praktik. Då fick hon vara med som statist i några avsnitt av "Rederiet". Det ni, jag har en mamma som är kändis. Typ.

Hur som helst så var kusinträffen väldigt trevlig och många sa att jag såg så gammal ut för min ålder. Kanske för att jag har så mycket hår trodde dom. Men om  man ska gå efter det måttet så måste alla farbröder jag såg vara ganska unga för de hade inte alls så mycket hår...

Efter kusinträffen åkte vi till Järnäsklubb där pappa mötte oss. Han hade varit och kört motocross. Vi grillade mackor i mackjärn över elden och hälsade även på en av ekorrungarna som tydligen gillade hårdbröd. Storebror Zorro gillade däremot bara ekorren... Till slut blev jag så trött att jag somnade hos mormor.


 Ja dessa tanter!
 

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Jasså du är kändis mamma Jessica, det hade jag ingen aning om! Vilka avsnitt var det så man kan tjuvkika? ;-)

    2008-07-22 | 09:07:01
  • Mamma Jessica säger:

    Jodu minsann! Värsta kändisen! ;) Minns faktiskt inte vilka avsnitt... Har de inspelade på VHS (bara en sån sak = gammalt).

    2008-07-22 | 11:00:52
  • Matilda säger:

    Haha spännande. Jag hoppas du letar fram dom ur gömmorna tills nästa gång vi ses :-)

    2008-07-23 | 12:06:07

Kommentera inlägget här: