Leos sida

Välkommen till min värld!

Pappa!

Kategori: Allmänt

Äntligen är pappa hemma från Norge och han skyndade sig att ta bussen hit till Järnäsklubb för att träffa mig. Och mamma också förstås! Det var så roligt att träffa honom så jag blev alldeles till mig. Det har ju varit väldigt varmt idag så jag blev extremt törstig. Slurpade i mig 80 ml i ett nafs! Men det var ju extra gott eftersom moster Laila hade blandat i lite pärondryck i vattnet. Mums! Nu har också mammas kusin Ulf från Skåne kommit hit med sin familj så nu har jag fått träffa ytterligare två tremeningar!

Senare på kvällen så kom grannen Janne med sin traktor för att hjälpa morfar att skotta bort en jordhög. Ojojoj vilken grej! Var liksom tvungen att utstöta några höga "ÖH" så fort jag såg traktorn! Pappa och morbror hjälpte till och de blev så svettiga att det badade i havet. Men det tog tid innan de doppade sig. Vilka fegisar. Kolla på mig, jag har ju badat ute utan protester! Men sen blev jag så trött att jag somnade på golvet medan jag lekte. Det är tröttsamt att vara på semesternöjen!



 Pappa och morbror Jens
 Mammas kusin Ulf och jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: