Leos sida

Välkommen till min värld!

Uppdatering

Kategori: Utflykter

Jag har inte skrivit på några dagar nu och det beror på att vi har varit på resande fot. Mamma och pappa (rättare sagt mamma) kände att hon ville göra nåt lite annorlunda medan pappa fortfarande har semester. Så pappa överlät på henne att hitta på precis vad hon ville och han skulle stå för kalaset. Och vad väljer hon? IKEA i Sundsvall!! Okej då, det var inte helt totalt hemskt. Jag fick bland annat en gosig elefant som blev min bästa kompis direkt. Sen fick jag ju också bo på Grand Hotell vilket inte heller är helt fel! Mamma och pappa åt middag på en indisk restaurang men jag bestämde mig för att jag inte ville vara så glad och trevlig som jag brukar utan gnällde mest hela tiden. Det blev en snabb middag...

Dagen efter IKEA fick mamma gå på stan alldeles själv medan pappa och jag hängde på café. När jag blev lite less på det tittade vi på fontäner. Det var extremt spännande! Nu är vi tillbaka i Järnäsklubb och vi får se hur länge vi stannar. Farmor och farfar har börjat längta så mycket efter mig så det är bäst att vi åker för att hälsa på dem också.
 Roligt på IKEA!           

 
                     Chillar med pappa på Grand hotell.

 Fontäner är skoj!   

Latte-pappa och jag!

Kommentarer

  • Pappa Magnus säger:

    Visst är fontäner superspännande!

    2008-07-30 | 23:08:55

Kommentera inlägget här: