Leos sida

Välkommen till min värld!

Roliga aktiviteter

Kategori: Allmänt

Mamma och jag har varit ute på en riktig långsväng med vagnen. Vi gick först till sjukhuset där mamma skulle ta blodprov. Mamma tycker inte om att ta blodprov. Hon borde lära från mig som var värsta tuffingen redan som nyfödd då alla skulle sticka mig. Grät inte en enda gång. Sen gick vi hur som helst ner på stan där vi vandrade runt ett tag. Efter ett tag träffade vi pappa och då gick vi på cafe och åt. Även jag fick mat faktiskt! Så det har varit en rolig dag och då kom jag att tänka på alla andra saker jag tycker är roliga. Här kommer en lista:


1. Prata med mamma och pappa
2. Lyssna när mamma och pappa sjunger
3. Ligga i babygymmet
4. Titta på gardiner eller annat med fina färger
5. Ta tag i diverse saker
6. Ligga naken på köksbordet
7. Läsa böcker
8. Titta på när mamma och pappa gör nåt
9. Dra mig upp till sittande
10. Sitta i babysittern

Kommentarer


Kommentera inlägget här: