Leos sida

Välkommen till min värld!

Urk på burk!

Kategori: Utflykter

Nu har vi kommit tillbaka från en härlig utflykt till Järnäsklubb. Det är alltid lika skönt att vara där; sova ute i vagnen, gå på långa promenader, spana på konstiga djur och annat skoj. Men den här gången fick jag en upplevelse utöver det vanliga och den luktade URK! Mamma åt tydligen detta redan som treåring och de kan ju glömma att jag ska göra samma sak om bara tre år! Pappa försökte också ge mig mindrevärdeskomplex genom att låta mig prova hans keps. Men vem har sagt att man måste ha ett stort huvud för att vara smart?




  

Kommentarer

  • Johanna L säger:

    Det är rätt att han får vänja sig vid delikatessen redan nu ;)!

    2008-06-09 | 10:31:34
    Bloggadress: http://johannaagnes.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Mmmm surströmming är gott, lillprinsen!!!

    Stor kram från moster

    2008-06-09 | 10:52:59
  • Hanna säger:

    Det är bra att ni börjar vänja honom tidigt. Henrik äter fortfarande inte surströmming, förmodligen för att han inte blev van när han var liten skrattar.

    2008-06-10 | 14:42:23
  • Sara säger:

    Fina kläder han hade på den här bilden! =) Och som alltid otroligt söt!

    2008-06-16 | 11:58:47

Kommentera inlägget här: