Leos sida

Välkommen till min värld!

Min första plastikoperation (och förhoppningsvis min sista)

Kategori: Stora händelser

Denna morgon var jag lyckligt ovetande vad som skulle hända. Min mamma såg ovanligt trött ut efter ännu en natt fylld av mitt goda humör. Men redan vid åttatiden var jag påklädd för att gå ut, vilket gjorde mig lite förvånad. Vi brukar ju inte gå ut förrän vid lunchtid... Sen kom pappa hem och detta stärkte min känsla av att något inte var riktigt som det brukar. Vi åkte i väg och helt plötsligt vaknar jag av att någon okänd typ pillar med mitt öra! Det gjorde ONT! Som tur var höll pappa i mig och mamma fanns i närheten med mat så jag lugnade mig ganska snabbt. Nu så här efteråt vet jag inte riktigt vad som hände men mitt "trollöra" (som mamma och pappa kallade det) är nu bara ett helt vanligt öra. Men jag tror nog att jag har charmen kvar ändå, i alla fall om man ska tro sköterskorna på plastiken... Här är före- och efterbilderna.
571665-51image36

Kommentarer

  • Farmor Margareeta säger:

    Hej Leo.
    Jag tycker att Du är väldigt söt.Värdens bästa pojke
    enligt Farmor och farfar.
    Pussoch kram kom snart och hälsa på.

    2008-06-01 | 20:43:39

Kommentera inlägget här: