Leos sida

Välkommen till min värld!

Skilda åsikter

Kategori: Allmänt

I natt fick jag en uppenbarelse! Jag blev för det första hungrig vid 02.30 så mamma gav mig mat. Men sen, istället för att somna om fick jag en otrolig livsglädje och kände att; OJ vad livet är skojigt! Så jag skrattade och jollrade och visade mig från min allra bästa sida. Men konstigt nog så fick jag ingen respons från mamma, som jag brukar få på dagarna. Nu gjorde hon allt för att jag skulle somna igen vilket jag inte alls kände för. Hon gav mig mer mat, vaggade mig, sjöng för mig, försökte få mig att rapa och bytte blöja. Visst, det var sköna grejer allt det där men jag var så glad att jag inte kände för att sova helt enkelt. Men till slut, ca 04.30, fick mamma nog av mitt joller och stoppade in en tutte i munnen och la ett av hennes linnen vid min näsa. Det luktade så gott att jag inte kunde låta bli att somna. Jag som hade så trevligt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: