Leos sida

Välkommen till min värld!

I schtaaan

Kategori: Utflykter

Jag och mamma har gjort en liten utflykt till Skellefteå. Mormor och morfar har busat med mig och jag har även fått busa med Rasmus. Jag rusade runt i gåstolen och Rasmus rusade runt alldeles på egen hand. Han fick låna gåstolen av mig (som faktiskt var hans från början) men han bar den mest för att det skulle gå fortare. Idag har vi varit och hälsat på mammas farmor som fyllde 92 år. Det är ju jättemånga år! Vi passade också på att ta ett fyra-generationers-kort. Vet inte riktigt vad det innebär men tydligen så är jag yngst i Marklunds släkt och mammas farmor är äldst. Jag tyckte att hon var väldigt intressant och ville prata med henne men hon sa inte så mycket. Sen har jag också fått bada i diskhon. Det är ju alltid lika skojigt! Jag har också börjat leka med mina fötter och de är väldigt sköna att tugga på!

  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: