Leos sida

Välkommen till min värld!

Tack för uppvaktningen!

Kategori: Allmänt

Igår tog mamma med mig på ett ställe för att träffa Peter och Mia. Peter har jag ju träffat tidigare men Mia var en ny bekantskap. De hade med sig en jättefin present till mig eller rättare sagt flera fina presenter; en röd resväska med en massa leksaker i! Jag förstod inte riktigt vad jag skulle göra med leksakerna men de var väldigt roliga att slå i bordet och bita på! Tack så mycket för uppvaktningen, Peter och Mia! Mamma har varit i Byske där hon har en massa leksaker i ett förråd. Därifrån hämtade hon en liten människa, kallas tydligen för "docka", med samma färg som henne. Den tyckte jag mycket om och jag pratar väldigt mycket med den men den säger inte så mycket tyvärr. Men den är så fin så den får pussar av mig hela tiden!


 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: