Leos sida

Välkommen till min värld!

Mitt första biobesök!

Kategori: Utflykter

Mamma tog mig med på något väldigt spännande idag! Vi promenerade in till stan i det sköna vädret och jag trodde att jag skulle få åka runt i affärer som vanligt. Men plötsligt så sitter jag i en stol och tittar på gigantiska människor som springer omkring på väggen! Helt skumt. Mamma berättar då att vi är på bio och ska se en film. Jag antog att de andra typ 30 bebisarna var lika förundrade över det hela som jag. Jag kan ju inte påstå att jag var så intresserad av filmen men mamma tyckte nog att den var bra! Förresten, jag kan ju sitta ganska bra nu men jag tippar lite då och då så mamma fick räta upp mig där jag satt. För övrigt så var det väldigt trevligt, biografen bjöd på gröt och gratis blöjor till oss bebisar bland annat! Hoppas jag får gå på bio fler gånger! 

Patrik 1,5 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: