Leos sida

Välkommen till min värld!

Morfar!

Kategori: Utflykter

Jag och mamma har varit i Järnäsklubb och hälsat på morfar som är ensam nu när mormor är i Skåne hos sin syster. Det har varit lite trist väder så tiden har spenderats inomhus. Eftersom vi har lite dåligt om stora dörröppningar hemma så fick jag nu prova hoppgungan ordentligt. Kunde snurra runt runt, hoppa upp och ner eller bara stå och titta ner på mina fötter! Det var riktigt skoj!

För övrigt så tycker morfar att jag är världens snällaste och gladaste bebis. Han är så imponerad över att mamma bara kan lägga mig i sängen när jag ska sova och så somnar jag. Men han tycker också att jag är lite väl lättskrämd så han försöker hela tiden härda mig genom att hosta och göra andra konstiga ljud...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: