Leos sida

Välkommen till min värld!

Nystickat!

Kategori: Allmänt

Mormor och morfar kom förbi en sväng igår när de var på väg hem från stugan. Som tur var så hade jag nyss vaknat och kunde vara lite trevlig! Mormor kom med en present till mig; en tröja och en mössa som hon har stickat! Snygga va!? Det är ju nästan ett lejon på tröjan så det passar mig utmärkt! Mamma hade tydligen valt motiv och färger och garnet är ekologiskt odlad bomull. Det tycker mamma är viktigt. För naturen är ju det finaste vi har, förutom mig då förstås!

 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Gisses vilken snygg mössa du fått dig!! Ingrid har minsann fått sig ett par raggisar av farmor :)



    Kram

    2008-10-13 | 11:17:50
  • Matilda säger:

    Vad fint! Är så fint med hemstickat, är sällan man ser det nu.



    Jag kommer dock få den turen också när jag får barn, mamma älskar att sticka, speciellt barnkläder, så jag kan bara tänka hur det skulle bli när hon har nån att sticka till ;-)

    2008-10-14 | 19:25:17

Kommentera inlägget här: