Leos sida

Välkommen till min värld!

Tjejer!

Kategori: Utflykter

Idag har jag och mamma hälsat på hos Sara och Ingrid som hade besök av Maria och Uma från Själevad. Maria har läst med mamma på universitetet och har nu flyttat söderut men idag var de i Umeå och då måste vi ju passa på att träffa dem! Ni kan ju förstå att det blev livat med två tjejer och tre mammor! Tur att Ingrids pappa var hemma så att jag inte var helt ensam. Uma, som bara är några dagar yngre än jag, tyckte nog att jag var för livad och försökte driva ut onda andar ur mig med handpåläggning. Sen så pussades hon och Ingrid och jag fick bara titta på. Men senare fick även jag några pussar! Hihi!

När vi kom hem var jag tvungen att återhämta mig och åt så mycket att mamma trodde det var nåt fel på mig. Förstår hon inte att det tar på krafterna att umgås med tjejer?


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: