Leos sida

Välkommen till min värld!

Tröttsamt

Kategori: Allmänt

Jag är ju som sagt förkyld och det gör att jag inte sover så bra på nätterna vilket leder till att varken mamma eller pappa kan sova. I morse hade de ett kurbad med mig. De körde duschen på högsta temperatur för att göra lite ånga och sen fick jag bada i badbaljan jättelänge tills jag var alldeles skrynklig. Sen torterade de mig än en gång med "snorsugen" som jag verkligen HATAR! Men jag tror faktiskt att det hjälpte. Jag blev i alla fall jättetrött och somnade direkt efter att jag fått min dagliga dos av gröt! Tror att de har en svag förhoppning att jag är botad och ska sova hela natten nu...

Kommentarer

  • Sara säger:

    Usch, inge kul att vara förkyld! Hoppas du blir frisk snart igen & att mamma och pappa inte blir smittade!

    Kram

    2008-10-25 | 12:08:18
  • mormor säger:

    Å, vilket skönt o välgörande bad! Men be om ett till bad med lite sjögrästvål till kvällen och du kommer att sova jättegott! Hälsa Ma o Pa

    Kram!

    2008-10-25 | 18:53:29

Kommentera inlägget här: