Leos sida

Välkommen till min värld!

Shopping!

Kategori: Shopping

Sen mamma och pappa fick mig så har jag fått ganska mycket grejer och kläder och sånt. Mamma och pappa har knappt handlat nåt åt sig själva. Men nu har mamma kommit i nåt slags shopping-il och jag måste säga att det är på tiden att hon handlar något nytt! Så detta är vad hon bland annat har köpt hittills. Det är några grejer till mig också...hon kan ju inte låta bli helt enkelt!


Textiltryck nedanför!
Övningskryper Grön   Lillprinsen   Ludwig - Lejon med valfritt namn
 
Den här boken köpte mamma på Tradera för 5:- . Den är från året hon föddes och hon läste den jättemycket när hon var liten.

Kommentarer

  • Moster M säger:

    Din mamma kommer " om möjligt att bli" snyggare än hon redan är....

    "Bogarbarn" är super bra, läs den så ofta du kan!!

    Kramizar

    2008-10-22 | 13:24:45
  • Sara säger:

    Mkt snygga klädfynd, det kan du hälsa mamma Leo!

    kram

    2008-10-22 | 14:42:06
  • Emma säger:

    Lite sen kommentar men ändå :P Jag köpte en likadan kappa...den är fin! :)

    2009-05-11 | 08:03:38

Kommentera inlägget här: