Leos sida

Välkommen till min värld!

Äldre och klokare

Kategori: Högtidsdagar

Så har ännu en månad passerat i livet! 7 månader va, kan ni tänka er! Nya upptäckter har gjorts, bland annat dessa:

  • Storebror Zorro går på alla fyra. Det kanske jag också borde prova snart.
  • Något är på gång i nedre delen av min mun och min tunga söker sig dit hela tiden.
  • Om man kraxar och piper tillräckligt mycket blir man hes, som jag är nu.
  • Det som mamma och pappa håller i med järnhand kallas fjärrkontroll och jag vill ha en!
  • Mamma ger mig inte av sin mjölk längre men det gör inte så mycket för jag gillar gröt.
  • Mina badstunder gör att mamma och pappa får väldigt rena golv.
  • Att sitta är mycket roligare än att ligga.
  • Att försöka sätta sig själv från liggande ger väldigt starka nack- och magmuskler.
  • Att stå är dock ännu roligare!
  • Leka med mamma och pappa är typ roligast av allt!!!

Kommentarer

  • Maegareta Ferm Far-mor säger:

    Hej Leo.

    Gratulera på 7 månadens dagen från Far-mor och Far-far och Jacob och Sofia (kusinerna från Stockholm)

    Vi träffs på onsdag,Kram från oss alla.

    2008-10-27 | 16:55:22
  • ewezi säger:

    SÅ SÖT :D ge mig.

    2008-10-27 | 16:58:57
    Bloggadress: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: