Leos sida

Välkommen till min värld!

Gymnastiska övningar

Kategori: Utflykter

Jag och mamma var på något som kallas "Mammababy-gymnastik" idag. Förstod inte riktigt vad det var men en massa mammor skuttade omkring, låg på golvet, lyfte saker och höll på. Det såg väldigt jobbigt ut. Jag och de andra bebisarna chillade på härliga mjuka mattor. Vi undrade nog alla varför våra mammor pustade och svettades när man kan ligga på golvet och ha det skönt.

Senare på kvällen åkte vi till pappas kusin Kenneth för att se hockey. Jag var mer fascinerad av undersidan på hans bord och rullade därför omkring på golvet. Det är förresten mitt nya sätt att ta mig fram; att rulla. Har kommit på en annan grej också; om man blåser och har en massa spott i munnen så blir det ett roligt ljud. Och väldigt blött.


Varför se på hockey när man kan titta på...ja vad det nu är för nåt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: