Leos sida

Välkommen till min värld!

Listigt

Kategori: Allmänt

Mamma har en massa saker hon vill göra i livet. Exempelvis:

  • Flyga luftballong
  • Hoppa fallskärm
  • Segla på Nilen
  • Simma med delfiner
  • Dyka i Maldiverna
  • Dyka vid Stora Barriärrevet
  • Köpa hus
  • Uppfostra en fin och snäll pojke (jag alltså)
  • Leka med mig
  • Pussa pappa och mig
    mm mm

Min lista ser lite annorlunda ut:

  • Lära mig att gå
  • Börja prata
  • Gå i bus-skola hos kusin Rasmus
  • Äta riktig mat
  • Sluta använda blöjor
  • Få ett eget rum
  • Pussa mamma och pappa
  • mm mm

Vi får väl se hur vi kan kombinera ihop dessa listor. Det ska nog gå bra så länge hon tar mig med på alla sina äventyr! Pappa å andra sidan har en helt annan lista:

  • Se Skellefteå AIK:s alla matcher (live eller på TV spelar ingen roll)
  • Meka med alla motorer som finns
  • Köra motocross tills han blir typ 70 år
  • Köpa ett hus med världens största garage
  • Köpa, meka och köra gamla skotrar
  • Leka med mig
  • Busa med Zorro
  • Pussa mamma och mig

Pappas lista passar mig kanske lite bättre. Men en combo av mamma och pappa är ju alltid bäst!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: