Leos sida

Välkommen till min värld!

Höstpromenad, gamla leksaker och ny pappa!

Kategori: Allmänt

Idag fick jag vara med pappa så att mamma kunde göra lite ärenden utan mig. Inte för att jag förstår varför jag skulle vara till nåt besvär. Men hur som helst så tog pappa med mig till ett område som heter Gammlia och där träffade vi farmor och farfar och pappas systers svärföräldrar! De hade kommit ända från Stockholm för att titta på mig! Näää kanske inte riktigt men de ville i alla fall hemskt gärna träffa mig! Fick en fin liten nalle av dem! Tack så mycket!

Mamma träffade mormor och morfar på stan och de hade med sig massa roliga saker till mig! Det var leksaker från när mamma var liten! Mormor och morfar hade även med sig mammas gamla barnböcker! Mamma var nog den som tyckte att det var roligast med alla nygamla grejer! Men jag gillade förstås också att leka med allt!

Senare på dagen så hände något konstigt. Jag fick en ny pappa. Åtminstone trodde jag det ett tag. För helt plötsligt så hade pappa inget hår. Han såg så konstig ut att jag var tvungen att titta ordentligt flera gånger. Och känna på honom att det verkligen var han. Och som tur var så var det min pappa! Tar nog ett tag att vänja sig vid den där frisyren. Mamma tyckte att han såg ut som en AIK-huligan. Vet inte vad det är men det är säkert nåt mysigt, för min pappa är den mysigaste pappan i hela världen!


 


Titta vad fina grejer! Och en liten apa också! Monchichi kallas de visst, enligt mamma!


Pappa är det verkligen du?

Kommentarer

  • SYRRAN säger:

    JAG HÅLLER MED MAMMA! HAN SER UT SOM EN FOTBOLLSHULIGAN. SOM TUR ÄR VÄXER HÅRET UT - HOPPAS DET GÅR SNABBT.

    SYRRAN

    2008-09-21 | 17:11:21
  • Moster säger:

    Satsa på AIK du med!!

    2008-09-23 | 02:42:34
  • Hanna Burman säger:

    Oj så länge sedan det var jag in och tittade här...Jessica har hunnit tatuera sig och kusin Magnus har satsat på en mer revolutionerande frisyr. För att inte tala om att Leo har blivit omslagskille......

    Jag måste uppdatera mig oftare helt enkelt, så här mycket kan jag inte missa varje gång.



    /Hanna

    2008-09-29 | 21:09:55

Kommentera inlägget här: