Leos sida

Välkommen till min värld!

Partyprinsen!

Kategori: Fest

Det kan jag utnämna mig själv till för nu har jag varit på många partyn! Idag var vi bjudna till Jonas och Maria och deras stuga utanför Umeå där de årligen ordnar kräftskiva. Vädret var fantastiskt fint så jag fick sova i vagnen ute medan mamma och pappa och de andra åt sånna där konstiga röda djur. Med på festen var även Lukas som blev lite rädd för mig när jag gjorde mina nya ljud... Jag kanske borde skrika lite tystare. Hur gör man det? Senare fick jag också träffa Hilda som är fyra dagar yngre än jag. Vi träffades i och för sig redan på BB men det minns jag inte så mycket av. Hon tyckte nog att jag var snygg för hon tappade talförmågan när hon såg mig ikväll...

  En skrämd Lukas...

 Med Umeälven i bakgrunden

 
Hilda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: