Leos sida

Välkommen till min värld!

Sov du lilla...

Kategori: Allmänt

Eftersom mamma och pappa har visat mig att när det blir mörkt och kväll så ska man sova så har jag lyssnat på dem och gjort som de har sagt, förutom i början då jag ville äta på natten. Men nu har jag börjat känna att det är dags att visa mamma och pappa att jag faktiskt kan vara trevlig på nätterna också. Så nu vaknar jag lite då och då på nätterna. Har mamma och pappa otur så somnar jag om ganska snabbt så då missar de allt viktigt som jag har att säga. På morgonen brukar jag vakna vid 06.00 för att äta och har mamma riktigt tur så ligger jag vaken och pratar med henne i typ en timme. Tänk vad hon ska lära sig mycket av mig!

Kommentarer

  • mormor säger:

    Bra Leo att du visar och lär mamma o pappa när det är morron, då ska man vara vaken! Jag hejar på dig! Puss, puss!

    2008-09-15 | 11:51:41

Kommentera inlägget här: