Leos sida

Välkommen till min värld!

Påsken

Kategori: Utflykter

Vi behövde alla en paus i renoveringen så vi åkte till farmor och farfars stuga utanför Jörn. Där slappnade vi av och njöt av det fina vädret. Jag fick prova att åka skoter och det var superskoj! Blev till och med lite sur och skrek när den stannade. Jag har även fått träffa hela tjocka släkten på pappas sida och de är ganska många. Men jag fann mig ganska snabbt och charmade givetvis alla tanter i närheten! Jag fick även kika på min färskaste tremänning, Astrid. Oj vad hon var liten! Busade även med Agnar, min näst minsta tremänning. Han och jag kommer säkert att ha jätteskoj tillsammans när han blir lite äldre! Nu är vi tillbaka i Skellefteå och nu väntar mer renovering. Hoppas det blir klart snart. Vill bada i bubbelpoolen!

 
Fantomen i trikåer! Nytt, skönt underställ som jag fått av mormor!


Premiär på skoter!


Vi körde fast i snö upp till låren. Pappa slet och svettades...


...medan jag satt brevid och småflinade.


Blev lite trött och fick sova i en grop.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Åh, vad härligt ni ser ut att haft det! Klokt att ta lite semester från renoveringen och samla nya krafter!

    2009-04-13 | 09:52:41
  • Anonym säger:

    äntligen har killen hamnat rätt!!! jag ser hur han njuter :)

    2009-04-22 | 19:52:34

Kommentera inlägget här: