Leos sida

Välkommen till min värld!

Bröllop!

Kategori: Allmänt

Igår var mamma och pappa bjudna på bröllop! Jag fick dock stanna hemma med moster så jag berättar bara vad mamma och pappa har berättat för mig. Johanna och Mikael (de som har gift sig) bor i en vacker västerbottensgård som de har renoverat och festen var på deras gård. Vädret kunde dessutom inte ha varit bättre! Maten var jättegod, en norrländsk buffé med alla möjliga läckerheter. Och tårtan var ju bara oslagbar! Det var inte så många inbjudna så mamma och pappa kände sig väldigt utvalda som fick komma och fira Johanna och Mikaels kärlek! Vi önskar er all lycka!!

 Det vackra brudparet!
Den vackra (och goda) tårtan!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Tack snälla du! Det var så roligt att ni ville komma!

    Det har inte börjat smidas några bröllopsplaner hos er då? ;-)

    Kram på er!

    / Johanna

    2009-08-10 | 14:47:07
    Bloggadress: http://villaharmony.blogspot.com/
  • Mamma Jessica säger:

    Planer på att gifta sig har man väl haft sen man föddes :)Prinsessklänning och allt det där. Men vi får väl se om det blir innan pension eller... Nämen nog blir det väl att gifta sig. Kalla mig gammaldags men jag väntar tills han friar :)

    2009-08-10 | 22:28:08

Kommentera inlägget här: