Leos sida

Välkommen till min värld!

Längesen sist

Kategori: Allmänt

Nu har jag inte skrivit nåt på ett tag. Här kommer i alla fall en kort resumé av vad vi har gjort de sista dagarna. Mamma har jobbat tis, ons, tors och då har jag varit hemma med pappa ftersom inskolningen inte är färdig än.

På tisdagen åkte vi till Medle där Elin, en av pappas många kusiner, bor med sin familj. Han skulle kolla hur han kunde hjälpa dem med eldragning i ett rum medan jag fick busa med familjens tre barn. Det var förstås jätteskoj!

På onsdagen var jag hos Lilian några timmar och på torsdagen var jag och pappa på ett litet äventyr vid älven. Gick längs älvspromenaden och plockade lite bär. Annars har det inte hänt så mycket. På måndag börjar jag på riktigt hos Lilian men det blir nog inga problem!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: