Leos sida

Välkommen till min värld!

Matfestligt!

Kategori: Allmänt

Pappa var hemma med mig idag och det kommer han att vara varenda fredag framöver. Ganska skönt att inte vara hos dagmamman varje dag även om det är jätteskoj där. Hur som helst så har dagen varit som de flesta andra dagar. Ätit, sovit och busat. Och gått på pottan förstås!

På eftermiddagen efter min sovstund åkte vi in till Skellefteå för att möta mamma som jobbat. Vi gick på stan en sväng och det inhandlades vantar och mössa till mig av en farbror som aldrig slutade prata... Sen bar det av till Matfesten på Nordanåområdet. Där fanns det en massa mat att välja mellan och mamma velpanna blev förstås alldeles förvirrad av det stora utbudet så det tog ett tag innan hon fick nåt i magen. Jag smaskade dock i mig en stor portion pannkaka i en faslig fart! Mums!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: