Leos sida

Välkommen till min värld!

Julen 2009

Kategori: Allmänt

Julaftonen 2009 har jag tillbringat på följande sätt:

 
Pyntat (och slitit) i granen


Lyssnat på mamma när hon sjöng i Byske Kyrka på julafton. Men jag var i ärlighetens namn mer intresserad av att springa runt i kyrkan.


Träffat och känt på nyfödda lilla Alma Sommar Löwgren.


Ätit massor med mat och druckit massor av julmust. Eller massor och massor, hade inte riktigt tid att äta och julmusten drack jag mest för att det kittlar så skönt i munnen.


Träffat tomten som inte läste tillräckligt snabbt. "Kom igen, ge mig. Det är till mig, jag lovar"


Pussade tomten för att han var så snäll!


På juldagens morgon "hittade" mamma och pappa några paket som "glömts bort". Det var bland annat en tågbana! Tror mamma tyckte att det var minst lika roligt som jag. Jag började direkt att kalla tåget för Tomas (från barnprogrammet Tomas Tåget)

Andra julklappar som varit extremt intressanta var alla böckerna med ljudeffekter. Den med traktorerna var ju bara för bra!

Sammanfattningsvis: Julaftonen 2009 var en succé!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Vilken härlig dag ni verkar ha haft!

    2009-12-25 | 16:00:18
    Bloggadress: http://johannaagnes.blogg.se/
  • Maegareta Ferm Far-mor säger:

    2010-01-06 | 20:19:34
    Bloggadress: http://leossida.blogg.se/
  • Maegareta Ferm Far-mor säger:

    Hej leo.

    Jag skulle skicka bilder av pappa och far-mor som dansade som jultomtar som jag fått från Åsa men det gick inte att vidarebefodra.Vi var som små tomtar jag vet inte hur dom hade gjort.Vi tittar på almanackan med bilder av dig varje morgon. Kram från Far-mor

    2010-01-06 | 20:30:59
    Bloggadress: http://leossida.blogg.se/

Kommentera inlägget här: