Leos sida

Välkommen till min värld!

10 månader!!

Kategori: Högtidsdagar

Idag fyller jag 10 månader! Har haft lite att göra så mamma har inte hunnit ta kort på mig, som hon brukar, men det kommer kanske ett i morgon. Farfar kom hit på förmiddagen och gick ut med mig i vagnen. Jag kände dock inte för att sova så länge som han hade tänkt men det var väldigt mysigt ändå! Sen har jag krupit runt här och pysslat med diverse. Klappat Zorro, dragit ut grejer från kylskåpet, ätit blomjord och en massa annat. Förresten, pappa har tillslut gett efter för mammas önskan och köpt en platt TV. Vilken stor bild! Nu ser jag alla människor därinne jättetydligt! Bra va?!
 

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Brukar det inte vara så att männen måste övertala kvinnorna når det gäller inköp av tekniska prylar?! :-)



    Ha en bra dag!

    Kram Johanna

    2009-02-02 | 09:14:29
    Bloggadress: http://villaharmony.blogspot.com/
  • Mamma Jessica säger:

    Hehe inte i det här hushållet :) Där är det jag som står för tekniknörderiet!

    2009-02-02 | 21:16:21

Kommentera inlägget här: