Leos sida

Välkommen till min värld!

En liten smygtitt...

Kategori: Allmänt

...på det som kanske (om allt går vägen) blir mitt framtida hem! Det är ett helt bra ställe som mamma och pappa har hittat. Inne på ena toan finns världens största badbalja där jag förmodligen kommer att spendera en och annan timme. Gården har en sandlåda och lekstuga. Dessutom finns en jättestor lekpark och hockeyplan på baksidan av huset. Det är supernära till dagis och skola (vad nu det är för nåt) och skogen är bara ett stenkast bort. Perfekt! Mamma har redan börjat kolla på kök (ja jag vet hon är alltid så där tidigt ute). Vi håller i alla fall tummarna att allt går i lås!
 

Kommentarer

  • Sara säger:

    Jag håller alla tummar och tår jag kan för er!

    2009-01-16 | 07:11:20
  • Matilda säger:

    Åh jag känner hur spännande det är för din mamma och pappa Leo. Håll tummarna som mig och Sara för att det ska bli ditt hem, ser jättemysigt ut! Och säg till mamma att köket ser väl bra ut redan ;-)

    2009-01-16 | 14:35:04
    Bloggadress: http://ebba.doggyblogg.se
  • Anonym säger:

    lycka till

    shireen

    2009-01-18 | 19:03:11
  • Linda säger:

    Men hallå, är det på gång nu eller??? Schtaaan eller vad händer? (Kunde inte lokalisera huset ;)



    mer konkreta detaljer tack!... är ju nalta nyfiken...



    Lycka till!

    2009-01-18 | 21:08:53
  • Mamma Jessica säger:

    Linda! Huset ligger i Kåge! Lite i utkanten men ändå nära till allt! Dessutom var huset prissänkt så det var verkligen ett fynd!

    2009-01-19 | 10:19:30
  • Mamma Jessica säger:

    Shireen! Tack så mycket! Känns ändå lite trist att flytta från Umeå...

    2009-01-19 | 16:57:19

Kommentera inlägget här: