Leos sida

Välkommen till min värld!

Framsteg!

Kategori: Allmänt

Hahahaha!!! Jag har gjort något alldeles fantastiskt! Jag drog mig upp till stående i morse! Utan hjälp och allting! Mormor och morfar blev så impade att de var tvungna att föreviga stunden (jag sover inne hos dem när vi hälsar på). Och jag måste ju hålla med om att det var en stor stund för oss alla. Snart kan jag nog stå själv och kanske gå litegrann. Mamma och pappa hade en liten dröm att åka utomlands med mig innan jag började gå (det är tydligen lugnare så...fattar inte varför) Men de kan ju glömma det nu för snart kommer jag!! Hahahahaha!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Heja, heja Leo!



    Glöm att morsan och farsan ska få en lugn stund i värmen :)



    Kram Sara o Ingrid

    2009-01-10 | 23:12:22
  • mormor säger:

    Ja du kommer nog snart att börja gå! Å då mamma o pappa får ni det ni gör med lill-prinsen, han har en del anlag till rörelse, heja,heja!

    2009-01-11 | 19:20:04

Kommentera inlägget här: