Leos sida

Välkommen till min värld!

Husvisningar och nattsudderi

Kategori: Allmänt

Vi befinner oss nu i Skellefteå hos mormor och morfar. Eftersom vi har planer på att flytta hit så jagar mamma och pappa hus, som ni har läst tidigare. Igår var vi och tittade på ett men jag tror inte att mamma och pappa tyckte att det var så fint. Även idag har de tittat på två hus och jag tror att de föll för det ena. Vi får väl se vad som händer framöver. De har ju inte haft så tur när det gäller budgivningar och sånt men vi håller tummarna (vad nu det innebär). Pappa har även varit på anställningsintervju på Skellefteå kraft och jag tror att han var ganska nöjd när han kom därifrån.

Själv så har jag vänt på dygnet. Tycker att det är så trevligt att vara uppe när det är mycket folk runt omkring mig som kan roa mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: