Leos sida

Välkommen till min värld!

Munspel

Kategori: Allmänt

Jag har kommit på ett roligt ljud man kan göra med hjälp av munnen och handen. Det är jätteskojigt! Hur som helst så kanske ni undrar hur det går med huset. Vi besiktade ju huset förra fredagen men mamma och pappa har ännu inte fått besiktningspapperen. Så något beslut har inte kunnat tas än. Säljarna verkar en aning desperata men mamma och pappa vill givetvis se besiktningsprotokollet innan de skriver kontrakt. Men det är alltså på gång. Jag ska hålla er uppdaterade, jag lovar. Ikväll kommer min bästa kompis Ingrid hit och ska äta middag. Hennes mamma och pappa följer också med men de är inte lika intressanta...

Kommentarer

  • Sara säger:

    Det ska bli supertrevlig att träffas!



    Ingrid

    2009-01-31 | 14:04:41

Kommentera inlägget här: