Leos sida

Välkommen till min värld!

Gott nytt år!

Kategori: Allmänt

Igår var det något som kallas nyårsafton! Vi lämnade Skellefteå och begav oss än en gång till Vännäsby där min faster och hennes familj hälsade på. Det var jätteskoj att få träffa mina kusiner igen som jag inte sett sen mitt dop. Jag fick en jättefin leksak av dem till julklapp och fick även några av deras leksaker som de inte använder längre! Snälla kusiner jag har va!?
  
Mina kusiner Sofia och Jakob

 Min faster Ann-Kristin

Efter middagen åkte vi hem och jag tror att både mamma och pappa längtade hem litegrann efter att ha varit på språng sen julafton. Tyckte också att det var skönt att komma tillbaka till min säng där jag slocknade ganska omedelbart trots att det smällde och levde om utanför fönstret. Men natten blev inte så lugn som jag trott och jag vaknade vid halvfyra och var jättevarm! Mamma sa att jag hade feber och det visade sig vara riktigt. 37,9 hade jag och jag fick till och med lite feberkramp. Otäckt. Men det gick över snabbt. Jag fick alvedon och mamma baddade min panna med en kall handduk. Då somnade jag igen. Idag har jag fortfarande lite feber men är ändå ganska pigg och glad. Så det nya året hade kanske kunnat starta lite bättre men jag har i alla fall haft ett fantastiskt 2008. Mamma och pappa tycker att det har varit det bästa året i deras liv eftersom jag föddes!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Gott nytt år på er!

    Hoppas du kryar på dig snabbt Leo.



    Kram Sara, Ingrid o Erik.

    2009-01-01 | 11:44:38
  • Sara säger:

    Såklart att 2008 var ett jättebra år! Förstår särskilt att din mamma och pappa tycker det! Här i Piteå ser vi med spänning fram emot 2009!

    Krya på dig Leo!

    kram

    2009-01-01 | 16:54:55

Kommentera inlägget här: