Leos sida

Välkommen till min värld!

Inredningsbesatt

Kategori: Allmänt

Mamma har ett problem. Hon vill göra så mycket och har så många idéer så man blir alldeles trött. Men en av de bättre idéerna är i alla fall att göra en väggmålning i mitt rum inspirerad från denna tavla målad av Ingela Peterson Arrhenius. Jag tycker den är jättefin med många fina färger. Sen har hon en massa andra saker hon vill göra men vi får väl se vad det blir av dem. Hon lär ju hålla på ett tag med den här målningen skulle jag tro... Kan ju tillägga att målningen ska vara i mitt rum i det eventuella huset. Inte här i lägenheten...


102134-54

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Lycko dig Leo om du får en sån där vägg! :)

    2009-01-19 | 06:39:29
    Bloggadress: http://ebba.doggyblogg.se
  • mormor säger:

    Ja du har alldeles rätt Leo, din goa mamma är lite besatt just nu! Men fint blir det med en sån vägg, är den löstagbar tro? Kram o puss!

    2009-01-19 | 09:50:17
  • Mamma Jessica säger:

    Tänkte faktiskt måla direkt på väggen...därför tar det nog lite tid.

    2009-01-19 | 10:17:26
  • Anonym säger:

    Vilken pysslig mamma! Vi har också funderat på ett "djungeltema" till Bosses rum, det är ju supermysigt! Grattis till huset också, blir ju perfekt i Kåge, nära till mormor ocvh morfar, visst!

    2009-01-20 | 22:43:44

Kommentera inlägget här: