Leos sida

Välkommen till min värld!

Dante!

Kategori: Utflykter

Idag har vi varit i Piteå. Vi gick först på stan en liten sväng och sen hälsade vi på lille Dante och förstås hans mamma och pappa. Pappa Per lagade jättegod mat och sen busade jag en hel del. Det visade sig att Sara och Per hade grejer i min höjd vilket inte existerar hemma så jag passade på att pilla på allt jag kom åt. Jag pillade även på Dante men väldigt försiktigt, för han var så liten. Han fick även en del pussar av mig så att han skulle fatta att jag tycker om honom. Tack Sara, Per och Dante för en trevlig dag! Hoppas vi ses snart igen!

 Puss!

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Så lyllos er som fick snusa på Dante och hälsa på Sara och Per!

    2009-07-18 | 21:34:43
    Bloggadress: http://ebba.doggyblogg.se
  • Sara säger:

    Tack själva för besöket! Det var så kul att ni kom. Vi kommer snart och hälsar på er!

    2009-07-18 | 21:44:56

Kommentera inlägget här: