Leos sida

Välkommen till min värld!

Regniga tisdag

Kategori: Besök

Vädret är än en gång inte särskilt roligt så dagen har spenderats inomhus förutom en snabb resa in till Skellefteå för att handla gardinstångsfästen (jippi va kul...) Efter lunch kom mammas kompis Joel och hälsade på. Jag fick låna hans mobil och på den fanns en massa musik som jag ville lyssna på (och massa knappar jag ville trycka på). Han fick förstås några pussar också som tack för lånet.

Senare på kvällen kom även pappas kusin Kenneth förbi som var på väg hem till Umeå efter en kort visit i Granbergsträsk. Det var väldigt trevligt. Han ska till Norge och fiska snart. En resa som pappa brukar följa med på, men inte i år. Han har inte tid, säger han. Jaja, kanske nästa år då.

 Jag, Joel och mobilen.

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Kan du skicka ner några gardinstångsfästen till oss också, vi tycks förlagt våra i flytten. Så vi får ju aldrig upp några gardiner, trist :-/

    2009-07-21 | 22:33:47
    Bloggadress: http://ebba.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här: