Leos sida

Välkommen till min värld!

Sol!

Kategori: Allmänt

En varm och skön dag som har spenderats utomhus. Vi började dagen med att cykla till en lekpark tillsammans med pappas kusin Erika och min tremening Nellie. Det var förstås superskoj men jag hade lite svårt att hålla mig inom lekparkens område och ville bara springa iväg. Erika frågade mamma om jag alltid var lika glad och mamma sa att även jag kan ha mina arga stunder. Det är inte ofta det händer men när det väl händer....ojojoj...håll i hatten. Jag har tydligen mammas temperament, säger pappa. En vilja av stål. Men så är vi båda vädurar också :)

Senare på eftermiddagen, efter min sovstund, bar det av till Kågebadet där Erika och Nellie väntade på oss. Men eftersom jag är en liten sjusovare så hade de hunnit bada färdigt när vi kom så jag och mamma badade vidare på egen hand. En skön dag som avslutades med att jag fick klippa gräset med pappa. Hurra!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: