Leos sida

Välkommen till min värld!

Fin pojke

Kategori: Allmänt

Min mamma och pappa tycker förstås att jag är fin. Men ibland så låter de lite irriterade. Som till exempel när jag:

  • envisas med att stoppa fjärrkontrollen i munnen.
  • kryper omkring och stoppar allt jag hittar på golvet i munnen.
  • kniper ihop munnen då de ska borsta tänderna på mig.
  • badar och slår av och på bubbelbadkaret.
  • jagar Zorro och samtidigt småtjuter.
  • kliver upp på grejer jag inte kan kliva ner ifrån.
  • ställer mig i vedkorgen och hivar ut varenda liten barkbit på rumsgolvet.
  • sparkar dem i magen då de ska byta blöja på mig.
  • slår av datorn preciiiiis när de har skrivit ett mail färdigt.

Men de tycker nog att jag är ganska fin ändå.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Vilken sötnos du är, kram, kram!

    2009-06-08 | 09:34:46

Kommentera inlägget här: