Leos sida

Välkommen till min värld!

Kusinbus!

Kategori: Besök

Idag har det varit ganska lugnt här hemma. Mamma åkte på loppis i Bureå, Skellefteå och Kåge och fyndade en hel del. Bland annat en leksak till mig som jag tyckte var jätterolig! Sen har mamma och pappa sålt iväg en del grejer på Blocket. Bland annat den gamla köksfläkten, staketet som stod på framsidan och den gamla diskhon. Allt såldes på två dagar!Pengarna de fick ska gå till ett nytt köksbord!

På eftermiddagen kom mina kusiner, morbror Jens och moster Laila. Det var jätteskoj att busa med dem och jag storskrattade så fort Rasmus körde med min Bobbycar så att jag fick jaga honom. Sen så hände en annan mindre rolig grej. Jag har ju börjat klättra upp på diverse grejer och idag så fick jag för mig att klättra upp på bordet som står i mitt rum. På väg dit, via stolen, så föll jag och drog med mig blomkrukan som stod i fönstret. Ajajaj i huvet!! Men det gick över när mamma kom och pussade mig. Ska kanske ta det lite lugnt med klättrandet ett tag...


Kommentarer

  • mormor säger:

    Så roligt att du fick besök av kusinerna och jag fick se dig Leo o Rasmus på bild. Visst är det också kul med storkusinerna Moa o Hanna som du kan busa med. Men du var försiktig med klättringen! Kramar!! Ses på torsdag, längtar att träffa dig!

    2009-06-08 | 09:13:38
  • mormor säger:

    Vilka härliga prinsar! Ja prinsens mamma också fin!

    2009-06-08 | 09:17:33

Kommentera inlägget här: