Leos sida

Välkommen till min värld!

Kalas nr 1

Kategori: Fest

Igår fyllde alltså jag ett år! Dagen började med att jag fick äta en jättegod grej (kallas tydligen muffins) med ett ljus på medan mamma och pappa sjöng en sång för mig. Jag fick även öppna några paket och började genast leka med de nya leksakerna. Jag fick bland annat en gungelefant, en leksakstelefon och en bultbräda. På kvällen kom familjen Hedlund (utom mamma Åsa) och pappas kusin Kenneth för att uppvakta mig. Jag blev genast lite småförälskad i Tilde och lämnade nästan inte hennes sida på hela kvällen. Sen blev det ännu mer godsaker i form av lejontårtan som mamma bakat. Den var jättegod! Det var en riktigt rolig dag och idag väntar ännu ett kalas. Mamma fyller ju år idag men jag tror att de flesta kommer för att fira mig :). Men ikväll ska vi ut och äta på restaurang som mamma önskat. Det blir spännande!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: